שיטת האקדח לרקה

מה זה בכלל שיטת ההצלחה אקדח לרקה?

"חיפשתי את הספר את השיטה שיתנו לי תשובות לשאלות –
"איך אני מצליח"?, "איך אני עושה את זה, כאן ועכשיו"?
תשובות כאלה, שיספקו לי את הדלק הנכון והדרך המדויקת לשנות את חיי,
מן הקצה אל הקצה, שיטה שבאמת תעבוד ותביא תוצאות"…

לאחר שקראתי מאות ספרים מעולם ההתפתחות האישית והעסקית, שילמתי עשרות אלפי שקלים על קורסים, כנסים, סדנאות, שכרתי את המנטורים הכי טובים, כל אחד בתחומו. תרגמתי תכנים של המנטורים המצליחים והמובילים ביותר בעולם כמו: זיג זיגלר, ג'ים רוהן, לס בראון, אנתוני רובינס,
ארל נייטינגייל, בוב פרוקטור, נפוליון היל, רוברט ט' קיוסקי והרשימה עוד ארוכה …

החלטתי לזקק את כל התובנות והניסיון המעשי שצברתי במהלך השנים, לכלים יישומיים שיתאימו לכל אדם המבקש שינוי, ובמיוחד עבור מתאמנים ומאמנים שיוכלו לשפר את האימון ולקצר את הדרך. אספתי וריכזתי, את כל הידע שצברתי בשלושה העשורים האחרונים, העברתי את הידע דרך המסננת העצמית שלי וכתבתי שיטת 'אקדח לרקה', אותה אני  מיישם, הלכה למעשה, כפי שהייתי רוצה, אני לקרוא, אני ללמוד, אני להתאמן ולאמן, להטמיע וליישם, באימונים האישיים, העסקיים שאני מבצע ליחידים ולקבוצות בכל יום ויום בחיי.

אסף אלון משתמש במגוון רחב של כלים וגישות.
לעתים הוא משתמש בהומור ובכלי – 'אפקט האבסורד' דרך עניו של המתאמן שעוזרים במיידי להביא שינוי ופרופורציות למצבו העכשווי.
ולפעמים אסף, מדבר בצורה אסרטיבית ודומיננטית.
לצופה מן הצד, זה עלול להראות כחסר רגישות, אבל עבור האדם שעובר התהליך, זה נתפס בדיוק מרבי למה שהוא צריך כדי שישיג את מטרותיו.

לאחר איסוף משובים של מאות הא/נשים שצלחו את שיטת האקדח לרקה וזכו להשיג תוצאות שיא בחייהם, אלו הם הדברים שהם מספרים ..
"אסף פועל מהלב, אמפתי ומעביר את המסר בצורה ישירה, מקצועית מלאה בנחמדות וקשיחות כשצריך, תוך חיבור ונגיעה היישר ללב ולשכל באופן שלא יאפשר לך לסטות מהמטרות והייעוד שלך חייך.

'אקדח לרקה', הוא אוסף של כלים ותובנות ייחודי, מידע שפיתחתי וזיקקתי מתוך אימונים חיים עם אנשים שיש להם בעיות אמתיות, משברים כואבים, אנשים שבאים עם רצון עז להשתנות ולהגשים את החלומות שלהם ובאמצעות השיטה הם בהחלט משיגים.
זו הגישה, זו השיטה הישירה שלי לאימון מעצים, קצר מועד להגשמת מטרות מוגדרות של כל אדם המבקש להשתנות ולצמצם את הפער, בין המקום בו הוא נמצא, אל מקום הרבה יותר טוב ומדויק לו.

אסף מאמן ומכשיר אנשים, בעלי עסקים, ארגונים, מנהלים ומנכ"לים, לרבות מאמנים אישיים, קאוצ'רים, מנטורים מסגנונות האימון השונים, קרי, NLP, CBT, CBC .. ואלו, נהנים מהשיטה, מנצחים וחיים את התוצאות שהם רוצים בחייהם, או עבור המתאמנים שלהם – ועם עובדות לא מתווכחים!
אקדח לרקה – שיטת אימון קצרה וממוקדת תוצאה, תכלס! הליך שמכוון לכאן ועכשיו!
התמקדות באדם עצמו, מתוך הבנה שכל מה שרוצה, נמצא בתוכו.
נטרול כל גורם או אנשים חיצוניים.
כבר אחרי 7 דקות של אימון, תוכלו להרגיש את העוצמה והמיקוד המדויק בבעיה המרכזית ממש כמו להיכנס לבדיקת אם אר איי ולהוציא שיקוף / תמונת מצב עכשווית, באמצעותה נוכל לראות את אזור "הבעיה" או איתור "החוזקות" ומיד להתחיל במלאכת הניקיון והעקירה המוחלטת של אותם חסמים/פרדיגמות, מהייסוד. תוך פיתוח דפוס התנהגות הלך חשיבה, הרגלים חדשים ודפוסי התנהגות מקדמים שיביאו אותנו לחיות הצלחה בעוצמה.
תמצית השיטה – 'אקדח לרקה – לחיות הצלחה בעוצמה' – באימון אישי / עסקי / זוגי, עוסקת בהצלחה נטו! בלי הסיפורים הפנימיים שאתם מספרים לעצמכם, בלי תירוצים, בלי חירטוטים – ובעצם, כל מה שאנחנו צריכים להבין, לדעת ולעשות כדי להצליח, היום!

אקדח לרקה הוא הזמנה להליך משנה חיים, שיצר לאנשים רבים פריצות דרך ותוצאות מדהימות ובזמן קצר! השיטה עוסקת ב-80% פסיכולוגיה, פילוסופיה, 'ריסטארט' ותכנות 'מערכת ההפעלה' להרגלים מנצחים ו-20% דרכי פעולה, מול תכנית עבודה מאסיבית ומדויקת.

שיטת האקדח לרקה – היא תפיסת חיים מנצחת שהוכחה כמודל האימוני האפקטיבי ביותר, שמובילה מאות אנשים להצלחה ופריצות דרך משמעותיות בחייהם, עם תוצאות מוכחות ומהירות הרבה מעבר לכל השאר!
רוצה שאגלה לך, היכן תהיה ב 3-5 שנים הבאות?
תתחיל לספר לי, מהם ההרגלים שלך!
רוצה לשנות? תקבע אימון עכשיו!
"כולם רוצים שינוי, הרוב לא רוצים להשתנות".
מה אתך?

אשמח לראות אותך מנצח וצומח!
אז בבקשה, אל תפספס את ההזדמנות שלנו לצמוח ביחד.

השינוי מתחיל עכשיו!

שיחת אפיון עסקי

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם לתיאום שיחה קצרה ללא עלות

דילוג לתוכן